Full frys!

På mitt jobb gillar chefen och annat löst folk att sätta upp anslag i stil med: MÖTE KL 8 DEN 25/9. Eller veckans erbjudanden eller annan info som de tycker att alla borde veta.
När jag och min kollega stod och kollade på de där uppslagen fatsnade vi vid anslaget som innehöll en detaljerad beskrivning av larmknapparnas position i frysrummet. Plötligt dyker den 20-årige manliha kollegan upp och säger: Den beskrivningen satte dom upp när jag blev instängd i frysen.

Det visade sig att någon av misstag hade stängt in 20-åringen i frysen och han hade inte tagit sig ut. Som tur var så hade han telefon och kunde ringa på hjälp!

Behöver jag säga att jag avslutade dagen på jobbet med ett rejät skratt?


Kommentarer
Postat av: Lena

*s*

2007-09-23 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0